• Klachten en Suggesties Vouwgordijnen

Heeft u een klacht of een suggestie?

Het is uiteraard vervelend als u een klacht heeft over ons bedrijf, leveringen of onze producten. Gelukkig komt het zelden voor dat er een klacht bij ons binnenkomt. Wij doen uiteraard onze uiterste best om klachten te voorkomen. Maar het kan voorkomen dat er bijvoorbeeld een keer een transportschade ontstaat of dat zelfs de gehele zending niet aankomt. Wij werken daarnaast ook met een aantal partners van wie wij afhankelijk zijn, denk hierbij aan de bezorgdienst of ons betaalsysteem op de website. Mocht er onverhoopt toch een keer iets fout gaan dan zouden wij dat graag van u vernemen zodat wij deze klacht kunnen onderzoeken. Inden u een klacht heeft, zou u deze dan duidelijk willen onderbouwen, en waar mogelijk, ook een foto van de klacht kunnen doorgeven. Wij doen onze uiterste best om binnen een paar dagen te reageren op uw bericht, meestal lukt dit al binnen 24 uur.

Ook als u een suggestie heeft ter verbetering van ons bedrijf dan zouden wij dat graag van u horen. Stel dat u een bepaalde stof of andere raamdecoratie op onze website zou willen zien, dan horen wij dat graag. Ook andere suggesties over onze website of onze producten horen wij graag van u.

Contact

U kunt telefonisch contact met ons opnemen onder telefoonnummer 085-2736378.

Het beste kunt u de klacht of suggestie per e-mail naar ons sturen zodat alle communicatie ook voor u zwart op wit staat. U kunt dit sturen naar [email protected]

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.